På banan igen!

publicerat i Allmänt;
Jag hoppas att ni alla inser vilka underbara människor ni är! Jag känner inte någon av er personligen, men utan ert fantastiska engagemang och era underbara kommentarer hade jag aldrig kommit dit jag är idag!

Mina underbara vänner, kristian och alla ni bloggare är min familj! Jag kommer att skaffa styrkan jag behöver i er. Jag är så otroligt tacksam över att jag får omges med så många fantastiska människor som ni!

Känner mig uppåt och på banan igen. Jag är kär och jag är lycklig idag! Jag vet att jag är älskad av många människor och att jag är en vacker och stark person!

Jag ska snart till jobbet...natten igår var hemsk! Allt strulade och jag (klantarsle) drog en sån jädra vurpa! Slog i huvudet, knät, benet och fick grymt ont i handleden...känner mig helt överkörd och förstörd i kroppen idag. Men jag kan inte sluta att skratta...vilken syn!

....Har precis pratat med bästaste...åh, dessa underbara människor!

Lycka

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ida:

du är en underbar människa! jag hoppas din mamma inser såsmåning om och att allt löser sig!

ta hand om dig du med och lycka till med allt!

Kram

Kommentera inlägget här :