Vändningen

publicerat i Allmänt;

                                                                            
  
Vändningen i mitt liv har kommit! Jag har träffet en underbar människa och jag tänker göra allt för att visa bulimin vem som är vinnare! Hon ska inte få förstöra detta....

I måndags så bjöd Kristian mig på mat...så mysigt, tända ljus och verkligen mys! Jag sov där och på morgonen skjutsade han mig till sjukhuset. Han väntade tills jag var klar, sen åkte vi tillsammans och köpte bäbiskläder till lilla Teo.
Han får fram de bästa sidorna av mig hela tiden, jag är glad, rolig och jag mår bra när vi e tillsammans. Jag är den Mela jag vill vara!

Igår kände jag dock att jag var tvundgen att berätta om den gifta (eftersom vi jobbar alla på samma jobb!) När jag berättade det kom allt, alla tankar alla känslor, rädslan inför inläggningen, saknaden av familjen. Jag har nog aldrig gråtit så mycket...och han stannade kvar!
Han sa att vi börjar om, vi glömmer det som varit och blicka framåt. Man har bara ett liv och jag ska göra det bästa av varje dag! Vändningen har kommit, det är dags att acceptera att läget är som det är och det är dags att kämpa för det livet jag vill leva. Det kommer att komma!

Jag ska påmminna mig själv varje gång jag tittar mig i spegeln om att jag är vacker och värd all kärlek i världen!

Ni borde göra detsamma, vi är vackra och vi är värda så mycket mer än vad vi tror!

Kärlek, kärlek, kärlek!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Tant Malin:

Aaaaah, nykär, ÅH vad härligt!!!!!!!!!!

2:a kommentar, skriven , av Thinspin:

Underbart=)

Kommentera inlägget här :