Kristian!

publicerat i Allmänt;
Kristian var ju och hälsade på i måndags kväll. Vi är så fruktansvärt lika. Jag skrattar hela tiden när jag e med honom, blir så himla glad! Kl tre på natten bestämde vi att det inte var någon idè att han åkte hem. Meningen var att vi skulle sova, men vi pratade fram till åtta på morgonen. Prat, mys och lite pussar, allt känns så himla naturligt med honom så det är skrämmande!

Han skjutsade mig till sjukhuset på morgonen (han vet om att jag är sjuk, men inte vad det är för sjukdom). Där fick jag veta att inläggningen blir i mitten på November (vecka 47)...känns fruktansvärt långt borta, men ändå så skrämmande nära! Jag är helt jävla livrädd alltså....

Efter jag hade varit på sjukhuset kom underbara Anne och plockade upp mig....älskar att umgås med människor som får mig att skratta! Ni vet sådär riktigt ifrån magen?!

På kvällen hade jag laddat upp med mörk choklad och lite nötter, skulle gotta mig framför Idol. Sorgligt nog så somnade jag i soffan och vaknade av att bästaste ringde tjugo över nio. Vi pratade en stund och sen deckade jag igen...vacknade nästa gång halv två på natten och det var omöjligt att somna om. Tankarna snurrade och jag kunde inte sluta att tänka på Kristian...konstigt hur två människor kan komma varandra så nära på så kort tid! Messade honom och han ringde upp, han kunde inte heller sova!

När jag kollade på klockan när vi hade lagt på, hade vi pratat i 2,5 timme....förstår ni, det var som att knäppa med fingrarana...2,5 TIMME!!!!

Nu är jag allmänt seg...ska börja jobba 15.15...Men solen skiner, så jag får nog lite energi när jag går utanför dörren:)

Just nu e jag förvirrad...Kristian känns för bra för att vara sann...

Gosekramar till er alla idag!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sandra:

:) blir glad av att läsa om dig och kristian. jag har också haft en kristian - men det var länge sedan....

Kommentera inlägget här :