Vill hetsa!

publicerat i Allmänt;
Vill äta tills jag dör! Vill spy tills min kropp inte orka mer! Jag är nervös och skakig i kroppen, känner att jag snart inte kan stå emot...

Nu förstår jag hur en person som försöker sluta röka känner sig, jag har abstinens efter hets och spya...hur sjukt är det inte?!

Har ingenting hemma och vägra duscha och göra mig i ordning, för då kommer jag bergis att åka till affären. Så äcklig som jag känner mig nu, kommer jag inte visa mig utanför dörren...säkrast så!

Men jobbigt är det...försöker hålla mig sysselsatt tänka på annat, men de onda tankarna är så starka så de tränger hela tiden igenom, hjälp mig!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Bullen:

Tack! Du anar inte hur mycket ditt inlägg betydde just nu! Vill bara att du ska veta det! Hinner inte skriva mer nu för jag har bråttom iväg... Men, tack!



Vi kämpar tillsammans!

- Bullen

2:a kommentar, skriven , av lisa rosén:

Du klarar det, du klarar det, du klarar det!!!

du är starkare än sjukdomen!

3:e kommentar, skriven , av anonym:

sådär är det för mig med! Vill bara äta, äta, äta!!! hatar den där djävulen i huvudet som bara vill att man ska ge in!

Men du är starkare! Du klarar det genom dina "trix". Bra!

Kommentera inlägget här :