Hollywood!

publicerat i Allmänt;

Hollywood....mer än så kan jag inte säja! Hollywoodfilmer har alltid varit en dröm. En dröm som jag aldrig trodde skulle bli verklighet!

Jag vet inte vad som har hänt, det finns verkligen en mening med allt som händer och sker i livet. Om någon hade sagt till mig för en vecka sedan att jag idag skulle sitta i soffan med världens mysigaste människa...som på alla plan passar ihop med mig hade jag skrattat. För mig hade det varit ett skämt.


Sånt här händer på filmer, inte i det verkliga livet...och definitivt inte mitt liv!


Men jag antar att jag förtjäna allt det goda som kommer med det friska livet nu...jag tänker njuta, för jag är så värd det!


Älsklingar....jag är en filmstjärna och jag tänker stanna i min film länge nu. Det här kommer jag inte släppa.



Fortsätt drömma, en vacker dag slår det in!!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nikki:

Kärlek Mixi!!!!



Fm Mellis m ML å sen möta upp med J som soc träning på onsdag!!? :D



Gullunge, mera glass å cab, för livet ska njuuuutas!!!



Puss//Tixi

2:a kommentar, skriven , av Ida:

Vad roligt att höra, njut njut njut njut!!!!

3:e kommentar, skriven , av Frida | zerendipity.se:

Du är värd varenda härliga vecka, härliga dag, härliga timma, härliga minut och härliga sekund!



:)

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Ja. jajaja!! du är så värd detta!! blir så glad!! puss!!

5:e kommentar, skriven , av brodern din:

vem fan e den stollen?

Kommentera inlägget här :