Jag är bäst!

publicerat i Allmänt;

Det låter egoistiskt, jag vet, men från och med nu kommer jag lägga all energi och kraft på mig. Jag tänker lägga all den ork jag ha att ta mig upp på fötter, ekonomiskt sett. Det är min tid att satsa nu. Jag har alltid funnits där för allt och alla och jag mår bra av det, men nu kommer jag även att finnas där för mig själv.

Jag har så mycket tankar och idéer och jag ska använda det till något bra! Det kliar i mina fingrar, vet inte riktigt var jag ska börja. Imorgon ska jag investera i ett block, ett tankeblock för mitt friska och oupptäckta liv. Jag ska titta på Jonas Gardell i Domkyrkan och bli inspirerad av denna underbara människa!



Mitt gamla liv kommer jag aldrig mer att återvända till, det är inte ens ett alternativ. Jag kommer använda alla mina erfarenheter och få ut bra saker av dom, JAG SKA BLI FRAMGÅNGSRIK!


Jag känner mig nöjd med mig själv, belåten och stark. Jag ber för alla änglar som kämpar där ute och jag vet att ni kommer bli friska! Lägg tid på er själva, det är ni värda. Jag har börjat ta hand om min själ och jag älskar det! Jag behöver inte någon som tar hand om mig så länge jag älskar mig själv. Det gör jag verkligen!

Jag älskar mina bröst, dom är lagom stora. Jag älskar min mage, den skyddar mina inre organ och är ganska charmig med sin valk. Jag älskar mina ben för att dom bär mig dit jag vill. Jag älskar mina armar för att jag kan krama människor. Jag älskar mitt utseende för att det är unikt. Jag älskar mig själv för att det finns ingen som är så bra på att vara mig själv som jag är! Ingen kan någonsin bli bättre än mig på det!

Nu ska jag sova, för det är jag värd!


Puss och kaka älsklingar!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Malin:

du ger mig hopp, igen.

2:a kommentar, skriven , av Puh:

wow. du är verkligen bäst. är och blir så inspirerad av dig! hade planerat gå till domkyrkan & jonas gardell ikväll, men så blev det bio istället.. du får hälsa honom från mig :) massa kramar

3:e kommentar, skriven , av Just Me:

Ja, ja, ja! Vad glad jag blir! Att tänka på dig själv kommer bli den bästa investeringen du någonsin gjort!



Du visar att det går! Och det är vi många som behöver känna just nu! Använd anteckningsblocket flitigt, fyll det med idéer, kärlek och underbara tankar! :) Kramar

4:e kommentar, skriven , av Nikki:

Vill oxå!! Men annat, typ packning, å överlevnad att foka på.. ^^

Hoppas iaf ni får de toktrevligt!!



Btw, kolla bloggen min matfotona... ;D



Såg du vad jag skrev på tavlan fresten =P



Puss å popcorn

Kommentera inlägget här :