Äter coca cola och dricker pringels!

publicerat i Allmänt;

Klockan e verkligen sängdax för längesedan! Jag har gått och lagt mig, gett upp och gått upp igen. Sitter med en cola i handen och pringelsen står på bordet framför mig. Och nej, det är absolut inget återfall. Tycker bara lite extra synd om mig idag...

Det har hänt så mycket och tankarna kommer givetvis alltid och stör mig när jag ska sova. Men jag låter dom komma idag oxå...tröstar mig med pringels och cola...mmmm, fantastiskt gott!

Livet känns trots allt ändå ganska behagligt för tillfället...Imorgon ska jag jobba igen, första dagen på nästan 2 veckor. Längtar efter min vardag...rutiner, och arbetskamrater. Trots alla hemskheter ska jag nog lyckas trolla fram en vardag igen:)

Hittade min byxdress idag som jag har letat mig fördärvad över ett tag nu. Det bästa av allt va att den va på rea, 49 kr så även en fattig människa som jag lyckades skrapa ihop de sista kronorna för en sommarpresent till mig själv, det är jag allt värd!

Längtar till onsdag, då bär det av till småland igen. Då ska jag krama dig, längtar efter dig! Mitt hjärta har börjat klappa lite extra för dig det sista och jag har en väldigt bra magkänsla....

På fredag fyller min älskade lillebror myndig, tiden går alldeles för fort! I mina ögon är du fortfarande en bortskämd, jobbig 10-åring som käkar upp mina chokladbollar! Men jag älskar dig ofantligt mycket, det ska du veta!

Så nu väntar jag på att sockerkicken ska lägga sig, så kanske även lilla jag kan få ett par timmars sömn!

Godnatt, godnatt!


Ingen väg kan vara lika svår som lång och inget mörker utan ljus!


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anna Landahl:

Trodde du skulle tittat in i mitt kök för några söndagar sen, men inte då :-(

Annars är allt bra här.

Vore ju kul om du kunde komma förbi en sväng någongång nu när du verkar vara i krokarna en del ;-)

Kram Anna

2:a kommentar, skriven , av Bex:

Hoppas du får kanonkul i småland!!!



puss vännen <3

Kommentera inlägget här :