Bra dagar!

publicerat i Allmänt;

Idag är jag lycklig. Fick min mens idag och den är så välkommen tillbaka efter att ha varit borta i typ 1,5 år. Ännu ett tecken på det friska...


Mycket känns bra i mitt liv, men någonstans längst in är det nåt som inte stämmer. Jag kan inte säja vad det är och kan inte för mitt liv förstå varför det där finns. Ibland får det mig att göra saker som jag ångrar, eller som i alla fall ger mig ångest. Precis som att jag och ångesten inte går att skiljas åt.

Oftast är det bra, men de andra dagarna börjar jag undra hur jag egentligen mår. Jag tycker att jag mår bra, men förstår inte varför det blir på det viset ibland.


Syster du vet vad jag pratar om och det är riktigt skönt att jag har berättat för dig...jag funderar inte så mycket över det. Har mest accepterat läget och blickar framåt.


Pratade med bästaste idag, insåg hur efterlängtad hon e. På torsdag åker jag till småland och det ska bli så skönt att träffa familjen!


Nu ska jag sova...hoppas att morgondagen blir lika fin som dagen idag!


Kärlek!!!

Kommentera inlägget här :