Midsommar, redan?

publicerat i Allmänt;
Fick en underbar start på veckan igår trots extremt lite sömn och försovning....


Idag har jag tvättat en maskin tvätt efter jobbet. Konstigt hur ansträngande vardagliga sysslor kan vara. Men nu är det gjort och det är skönt.


Mitt dåliga samvete gnager mer och mer på mig varje dag. Känner att jag inte riktigt räcker till. Många som jag inte har träffat på länge, men jag har ingen ork! Vill vara social och träffa alla, men jobbet tar det mesta av min kraft just nu. Känner också att det måste få göra det, vill ju komma tillbaka dit på heltid så småningom. Förutom trötthet och hosta mår jag bra!


Solen skiner här på oss idag och jag hoppas att det håller i sig till midsommar. Ska bli så kul att få se systers son, längtar! Känns overkligt att sommaren är här och att det är midsommar på fredag. Känns som att tiden flyger förbi utan att jag riktigt hänger med. Men det är väl så det är,
Livet.

Ikväll kommer Samuel förbi en runda ska bli skönt att få krama honom!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Matilda:

Hej Mikaela!

Följer fortfarande din blogg även om jag inte kommenterar så ofta, hoppas du minns mig..:) Blir så glad när jag läser här, för det verkar som att du mår bättre och du kämpar verkligen! Så himla roligt att du och Helena har flyttat ihop också! Ta det lugnt med allt det sociala och försök att vara ärlig, säg att du gärna vill men att du är ganska trött just nu. Just nu måste du fokusera allt du kan på att DU ska må bra! Du är en sån underbar människa, det märktes tydligt den korta tid jag träffade dig, och när ätstörningen inte längre har dig i så starkt grepp har du tusen möjligheter i världen att göra någonting som DU vill med ditt liv! massor av kramar till dig!

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

låt dig själv gå först, snälla. hur ska du kunna finnas för någon annan om du inte finns i dig själv som en grund?

kom ihåg burken och två koppas kaffe :) (har mailat en historia till dig om du inte sett den än)

tänker på dig min fina, fina vän.

massa kram

3:e kommentar, skriven , av Puh:

det var jag som skrev inlägg nr 2 där namnet fallit bort.. :) puss

Kommentera inlägget här :