Jag drömmer inte längre om dig...

publicerat i Allmänt;

Älskade lillebror! Klockan nio åker jag och hälsa på dig...saknar dig! Jag drömmer inte om dig längre...jag drömmer om oss, din familj, vår sorg.

Jag drömmer om hur jag försöker få pappa att förstå att det är jobbigt för oss alla. Att vi alla saknar dig och att det är svårt, men att vi kommer att lära oss leva med det. 

Jag drömmer om min kommande födelsedag...familjen är samlad och det blir så tydligt att du fattas. Ingen kan riktigt glädjas, för saknaden är allt för stor, verkligheten blir allt för tydlig.
Jag drömmer om den stundande Julen, hur kommer vi att kunna ta oss igenom alla dessa högtider när du inte längre är med oss?

Älskade älskade lillebror, du förstår nog hur mycket vi alla älskar och saknar dig! Finns inga ord som är tillräckliga.

Har suttit hela morgonen och kollat på foton, på dig, på oss...det finns för få! Varför har jag inte tagit fler kort på dig?!

Och nu kommer tårarna...har inte gråtit på flera dagar, känns skönt att få ut dom. Imorgon kommer familjen, farfar och  Lasse och fira mig. Önskar så att du kunde vara med. Kommer ihåg hur jag skojjade med dig i somras att du var tvungen att börja spara eftersom jag fyller 25...och du bara skrattade åt mig...

Saknar dig så!



Ses snart!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anna:

Hej Vännen!



Hoppas ändå att kvällen kändes ok, och någorlunda lyckad.

Micke åkte till Italien idag :-(

Tack för en mysig eftermiddag igår!

Puss och kram Anna och O

Kommentera inlägget här :