Påsken i bilder!

publicerat i Allmänt;
Påskhelgen blev inte riktigt som planerat. Det blev en spontanpåsk, med en liten roadtrip till skövde för att pussa lite på Anne som varit så saknad!
Har kommit på att jag och kärlek är alldeles för dålig på att ta bilder, men här kommer i alla fall några:)
Kärlek i massor!


Fullt upp med att mms:a glad påsk till familjen:)


Den vackraste människan på jorden, älska dig!


Kaffepaus i solen med mina snyggaste brillor, eller hur hjärtat???


Jag och finaste svärmor!

Kärlek är det finaste som finns, glöm aldrig det!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av cam:

jag ska kolla om jag har kvar det...men i vilket fall skickar jag ett nytt:)pöss

2:a kommentar, skriven , av Olivia och mamma:

Finfina bilder på dig och morbror Martin2!! ;-)

Fika snart tycker vi!!!

Puss

3:e kommentar, skriven , av sofia:

jag diggar brillorna! =) Martin borde få ett par matchande tycker jag! =) tack för senast och puss!

4:e kommentar, skriven , av johanna:

härliga bilder!

mysigt att hälsa på anne, antar att lilla Iza var bedårande??

5:e kommentar, skriven , av Katie:

Hej Michaela :)

Jag bloggar för fullt men inte på tillbakatillettliv.blogg.se för den bloggen hade jag bara då jag låg inlagd på Drottning Silvias Barn och Ungdomssjukhus.

Den bloggen jag använder nu är den jag startade i januari 2009 då jag låg inlagd på Uddevalla Sjukhus.

Du kan följa mig på www.tillbakatilllivet.bloggagratis.se

Jag mår bra idag, kämpar fortfarande med min anorexi och är på sjukhuset tre dagar i veckan men jag slipper att ligga inlagd dygnet runt nu i alla fall.

Kram Katie

Kommentera inlägget här :