Onsdag 14/4

publicerat i Allmänt;
Just nu är livet inte lätt...
Jag försöker att tänka positivt, men när hjärtat gråter är det inte lätt att vara glad. Hela min själ är ledsen och jag har inte den blekaste aning om hur jag ska trösta den, trösta mig själv!  Min familj splittras, allt faller samman och det enda jag kan göra är att stå och titta på. Ingenting jag säger eller gör kan ändra på det som händer i livet just nu. Jag känner mig maktlös, besviken och sårad. Men framförallt är jag ledsen, så fruktansvärt ledsen. Sömnen har svårt att infinna sig på nätterna och om den mot förmodan gör det så är mardrömmarna på plats för att förstöra.
Men vem sa att livet är lätt?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Malin:

Jag önskar att jag kunde göra dig hel igen. Säg till om det finns något jag kan göra för att laga dig lite i alla fall. Kram

2:a kommentar, skriven , av camilla:

fina fina du kämpa på....<3

3:e kommentar, skriven , av Thixi <3 Mixi:

lilla hjartat, inte ge upp. Motvinden ma blasa stark men sa lange du kan klamra dig fast, om an vid nagot litet, sa lange du inte fardas bakat...

Undrar vad som hant, sander dig mina rtankar och aven ett litet SMS fran Hong Kong



Ses nar ja e hemma igen, puss puss

4:e kommentar, skriven , av Majsan:

skickar stora, varma jättebamsekramar!! du är så himla fin, vacker och stark och det kommer bli bättre för det blir det alltid, oavsett vad som sker. ta inte på dig sånt som du inte kan påverka - SÅ mycket lättare sagt än gjort, men ändå riktigt och sant. jag tänker på dig. puss och kram

5:e kommentar, skriven , av Ida:

Tänker på dig!

Största kramarna till dig!

6:e kommentar, skriven , av johanna:

tänker på dig michaela. har inte sett dig på jättelänge, skulle gärna ge dig en kram! kram

7:e kommentar, skriven , av Michaela:

Tack fina!

8:e kommentar, skriven , av Maria Persson:

Stor kram från din gammla klasskompis Maria =)

Kommentera inlägget här :