Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Har följt din blogg men aldrig kommenterat..Idag är det ett måste att skriva några rader..jag blir alldeles varm inombords..Grattis!!

2:a kommentar, skriven , av Emma:

????? men gud så skoj stort grattis på er =)

3:e kommentar, skriven , av johanna:

Grattis michaela!! så roligt =) hur långt?

4:e kommentar, skriven , av Hej!:

Jag antar att det är en bebis i den magen då? :)



Grattis! Så roligt för dig! Jag hoppas du mår bra!

Kram

5:e kommentar, skriven , av Jane:

Grattis på er! Va´ underbart!!! :)



Kram kram

6:e kommentar, skriven , av camilla:

GRATTIS!!!!!



Detta är så otroligt roligt. Du kommer bli världens underbaraste mamma, den bebisen kommer att skratta sig lycklig:)



7:e kommentar, skriven , av jelica:

Grattis :)

8:e kommentar, skriven , av Ida:

Grattis en än gång! Sååå skoj! Kommer ihåg det första ruset av lycka när stickan blev ett plus =)

kram

9:e kommentar, skriven , av Emelie Alice Leia:

Du är så vacker min kära! Flickorna skickar pussar i massor till dig och Stig

10:e kommentar, skriven , av Selina:

Grattis!!! :-)

11:e kommentar, skriven , av Pixan ♥:

Jag säger de igen, Grattis Mixi!! <33 Tänk vad de kan växa på en månad :)

12:e kommentar, skriven , av Denise "Diidds":

nämen såå Kul :D Massa Grattis till er :D

13:e kommentar, skriven , av Maggan o Svava:

KUL kul =) Grattis och lycka till :)

14:e kommentar, skriven , av Anna:

Kom hit via facebook, å vad är det första jag ser! Grattis grattis grattis! Guud va roligt! =) Massa lycka till nu till er! Kram

15:e kommentar, skriven , av mh:

tackar!!

16:e kommentar, skriven , av Bundle:

Jättestort grattis och lycka till.

17:e kommentar, skriven , av Theresia:

Wiiiiiii!! Grattis!! :D So happy for you! Kram

Kommentera inlägget här :