Över ett år!

publicerat i Allmänt;
Över ett år har gått och nu kom suget tillbaka att blogga!
Mitt mirakel har kommit ut som ni säkert förstår, annars hade jag varit större än en elefant vid det här laget;) lillskruttan tittade ut till världen den 8 mars 2011, så hela 13 månader har hon hunnit bli:) jag har även startat eget företag och blitt husägare till ett större hus! Mycket har hänt under mitt bloggfria år, så tro inte att jag suttit och rullat tummarna!
Dagarna flyger förbi och nu smids det bröllopsplaner för fulla muggar;)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Äääääntligen!! Välkommen tillbaka!! Puss och kram

2:a kommentar, skriven , av Malin:

Stolt över dig! :)

3:e kommentar, skriven , av Michaela:

:) fina ni är!!!

4:e kommentar, skriven , av Therese:

Åh vad kul att du är tillbaka igen!

Och vilken snygg företagssida du byggt upp också.

Kram du vackra!

Kommentera inlägget här :