Sömnlösa nätter...

publicerat i Allmänt;

Min syster sa i förra veckan att det småbarnsföräldrar ljuger mest om är hur mycket respektive lite deras barn sover...
Jag kan tänka mig att det stämmer, för så extremt trött man är när man inte fått sova ordentligt eller vaknat extremt tidigt är obeskrivligt. Och för att få lite förståelse från omgivningen plussar man nog gärna på lite extra. Det är ju skillnad på om jag säger; Rut vaknade halv fyra i morse och Rut har inte sovit på heeeeela natten!
Hon har ju faktiskt sovit mellan halv nio och halv fyra, vilket resulterar i sju timmar! Hade jag varit smart hade jag ju gått och lagt mig då istället för vid 11, då hade ju oxå fått sova, men nej...jag väljer att lägga mig sent för att sedan få klaga en skvätt!

Nog om det, ni fattar att jag är trött och behöver en liten klapp på kinden med en liten Gud va jobbigt för dig blick för att må lite bättre;)

Att sambon och jag har lite kommunikationsproblem har jag ju redan berättat, vilket idag resulterade i att jag hade kalendern fullbokad av kunder och sambon skulle jobba...jag trodde det va nästa måndag han skulle jobba! Han hade sagt till mig ett datum, jag hade skrivit upp ett annat (tror bestämt att det va tvärtom, för det kan väl aldrig vara mitt fel eller?!)
Jaja, det hela löste sig ändå, för Malin den så kallade barnvaktsakuten fick fint ställa upp...tänkte att hon och sonen Liam behövde lite sällskap i allt flyttkaos;) tackar gudarna för att vi har så bra familj och släkt som släpper allt dom har i händerna för vår lilla familj!!!

Här kommer en bild på ett av dagens resultat!

Ha en fin kväll, ska nog passa på att sova lite, nu när dottern somnat. För man gör väl inte samma misstag två dagar i rad...eller?

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-2/567919/images/2012/pic_198733101.jpg">https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-2/567919/images/2012/pic_198733101.jpg" class="image">

Kommentera inlägget här :