Lätta axlar

publicerat i

Som rubriken talar om har jag lätta axlar och lätta steg! Eller lättare i alla fall...
Jag har många delar i mitt hjärta som är fylld med sorg, men det tynger inte mina steg. Jo, delvis gör det ju det, men det är inte sorgen som gjort stegen tunga ett tag nu. Nej, det har varit helt andra saker, som sakta men säkert har gjort att jag kommit till insikt. Summan av kardemumman, kort och gott...jag har gjort förändringar, visat min ståndpunkt, blivit en minigunvald:)
Och mitt mål är att bli mer lik gunvald! Ingen ska på något sätt få mig att känna mig liten och ingen ska få trycka ner mig i skorna. Jag är färdig med det! Jag bär mitt huvud högt och tala om vad jag tycker och tänker...ska dock aldrig förlora min ödmjukhet på kuppen. Folk utan ödmjukhet och respekt för andra människor är diktatorer....
Så inatt sover jag nog bättre än på länge, jag har gjort upp med hitler....eller sagt ifrån i alla fall:)

Och på det slänger vi ut en bild på ett av mina konstverk:)

Kommentera inlägget här :