Tillbaka...

publicerat i Allmänt;
Då är jag tillbaka igen, hur länge kan jag dock inte svara på:) 
Jag är ju en liten periodare i bloggvärlden, som ni säkert redan har märkt!

Sen sist har det som vanligt hänt en hel del i mitt liv...jag har intagit en ny era. Som blivande 2-barns mamma och allt vad det steget innebär...
Under denna graviditeten har det hänt mycket i mig. Jag har utvecklats och fått en hel del aha-upplevelser. 
Jag har börjat fundera och fått upp ögonen vad som verkligen är av värde i livet. Familjen är prio ett och kommer alltid att vara, det är inget jag varken kan eller vill tulla på.
De människor som ger mig energi kommer jag för alltid bry mig om och ösa min kärlek över...

Bäbisen i magen har satt mina känslor i gungning, jag känner så mycket kärlek, men även sorg. Jag har nära till tårar hela tiden, men samtidigt så är jag sådär pirrigt lycklig och orolig på samma gång!

Jag är sur och grinig, har ont och vill ibland inte vara med. Jag är lycklig och glad och världens stoltaste mamma. När jag vaggar fram med min treåring i handen påväg till förskolan känner jag att detta är en bild som jag vill att varenda människa ska se! 

Livet är härligt...

När min man ringer varje dag på morgonen för att fråga hur vi sovit och om vi har det bra känner jag så mycket kärlek och jag är så lycklig för att jag får vara en del i allt det här.

Sen är ju livet givetvis inte en dans på rosor, jag snäser för att jag är trött och ibland gråter jag som ett litet barn för att mjölken till kaffet tog slut.

Men jag älskar....

Nu ska jag strax börja jobba och ikväll ska jag plöja igenom min blogg från start, det gör mig gott. Får alltid en del att fundera över och uppskattar alltid livet lite extra mycket när jag gör det!

Ha en fin dag❤️




Kommentera inlägget här :