Möten, möten, möten...

publicerat i Allmänt;
Det där med möten, jag älskar möten! Jag älskar att få träffa människor. Varje människa bär på en ryggsäck, en egen unik historia...
Jag slås gång på gång av hur mäktigt det är att varje dag få möjligheten att möta nya människor, knyta band, ta del av en historia. Det är spännande och givande...
Att få dela med sig av sin egen ryggsäck och tillsammans få skapa minnen! 
Jag är tacksam för båda mina jobb och jag älskar dom! 
Trots att jag älskar mina jobb finns det inget som hugger till mer i hjärtat av kärlek än att få komma hem till min familj, där får jag samla min energi och ladda ny...
Nu ska jag krypa ner hos dessa två juveler:)

Sov gott! Och glöm inte att fokusera på det ni har❤️


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Frida:

Fint skrivet! Så borde alla tänka :) Kram!

Kommentera inlägget här :