Tillbaka efter magsjuka och nya perspektiv!

publicerat i Allmänt;
Detta har känts som en lång och kort vecka på samma gång! Började veckan med magsjuka, fy...eftersom jag va borta två dagar från jobbet blev det mycket jobb när jag va tillbaka! Tiden har ju onekligen gått undan och även om jag bara har jobbat 2 dagar så ska det bli underbart skönt med helg! 
Hade ett extremt givande samtal i onsdags och fick en hel del att tänka på. 
Fick bekräftat att jag går på rätt stig och även om det är tuffa tider nu, så kommer det så småningom bli lättare. Allt handlar igentligen bara om att tro på sig själv och sin magkänsla! 
Jag önskar er alla en fantastisk fin helg med massa kärlek! Glöm inte att njuta av solen dom små stunder den faktiskt visar sig för oss! 

Och köp lite tulpaner! Det gör livet lite lättare❤️

Kommentera inlägget här :