Kick off och flytt!

publicerat i Allmänt;
Denna helgen har minst sagt hållt ett rätt så bra tempo! I fredags efter jag hade lämnat barnen bar det iväg till storstaden för en helt fantastisk kick off! Me&I har gjort det igen...
Vårens och sommarens kläder är fantastiska och det finns något för alla. Detta kan vara den finaste kollektionen jag någonsin upplevt!
Vi fick även äran att lyssna på en enormt inspirerande kvinna vid namn Claudia Galli Conchas (Frida i skilda världar för många). Hon fick järncellerna att arbeta och många pusselbitar föll på plats för mig...
På kvällen bjöds det på middag med tema Me&I go's 80-talet och 5 nyanser av rosa.
Ni kan ju tänka er hur det såg ut när typ 200 rosa kvinnor med våfflat hår och blå ögonskugga invaderade scandic:)
Väl hemma väntade min familj, kramkalas, sen snabbt flytta mina möbler till mitt nya ställe. 
En helg med så mycket skratt, tårar och insperation får mig att tro att våren och sommaren kommer att bli ljus! 
Här kommer lite av helgen i bilder.
Lyckliga jag har bott i en svit för första gången i livet!
Jag och Claudia 

Såhär glad blir man av att få vara en del av Me&I 

Min fina grupp, härliga kollegor!

Mitt nya kontor:)

Jag önskar er alla en fin vecka!!

Kommentera inlägget här :