Pappa

publicerat i Allmänt;

I helgen lämnade en väns pappa till oss jordelivet. Ena stunden pigg, andra stunden borta...

Jag lider verkligen med våra vänner. Att livet så fort bara kan förändras? 
När sådant händer blir jag extra tacksam för att min pappa fortfarande finns hos oss. 
Min pappa är så otroligt stark fast han vet inte om det. Han har det största hjärtat och har hela livet satt andra framför sig själv. Jag blir glad och tacksam när människor säger att vi är lika. Jag är stolt över min pappa och jag blir varm i hjärtat av att se mina barns reaktion när man pratar om morfar. 
Den relationen min man har med pappa är kärlek! Idag firar vi att världens bästa pappa/svärfar/morfar fyller 62 år. Jag hoppas innerligt att vi får många fina år ihop och att livet ger oss ett gäng massa minnen att njuta av! 
Tack för att du finns❤

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Frida:

Fint skrivet! <3 Fruktansvärt det som hänt. Att ett liv kan ta slut så fort. Jocke är/var helt förkrossad när han kom hem i måndags. :(

Svar: Ja, helt ofattbart...känner med dom alla och hoppas dom finner styrka i varandra nu för att ta sig igenom allt😞
Michaela

Kommentera inlägget här :